Atentat cu bomba

Imi amintesc cu amuzament de o intamplare oarecum terirosta de la jobul meu. Sa tot fie vreo 4 ani buni de atunci, daca nu mai multi. Nimic nu prevedea intamplarea respectiva. M-am trezit frumos, ca de obicei. Nu m-am abatut de la programul meu matinal. Am purces spre statia de autobuz, incantata de o noua zi.

Am ajuns si la munca, imi beam cafeau  cu colegii, fumam tigarile linistiti, si intr-un final ne apucam de treaba. E important de mentionat ca eu muncesc intr-un call center. Aici sunau tot felul de tembeli, care te socau cu cererile lor absurde. In fine, urmeaza acuma un telefon, care pe de-a dreptul mi-a schimbat viata. Dar inainte de acest telefon, povestea o colega, cum in timpul week-endului, o sunase pe telefonul de serviciu un individ. Se pare ca era un tip cam ciudat, fiindca nicicum nu intelgea ce ii explica draga noastra colega. In secunda in care a terminat de vorbit colega mea, suna telefonul si raspund. Dintr-o data m-au trecut toate apele, si transpiratiile. Individul avea o voce de l-ar fi bagat in sperieti si pe insusi diavolul. Incerc sa-mi revin in simtiri. Ii explic frumos, ca nu se poate sa-i ofer ceea ce vrea el, si atunci s-a dezlantuit bestia. A inceput si a injurat de mama si de tata, si de toti sfintii existenti si inexistenti. Iar intr-un final zice pe acelasi ton sperios: “In trei minute toata firma va sari in aer!!!!”
      
Dupa ce am inchis telefonul, am inceput sa le povestesc fetelor despre tip. In momentul imediat urmator, apar in usa biroului vreo 3 doamne de la politie, apoi SRI,  Politia si inca vreo nspe mii de masini. Evident ne-au evacuat. Se pare ca era o bomba in firma. Pusa de tipul cu care eu vorbisem la telefon. Au inchis toata strada, au cautat si in cel mai ascuns colt al firmei, insa bineinteles ca nu au gasit nimic. Dupa vreo cateva ore bune de cautari din partea lor, si de amuzament din partea noastra, au plecat. Culmea e ca am aparut la stirile locale. De doua ori. Fiindca povesetea s-a repetat si in saptamana urmatoare.:)))) De-a dreptul amuzant!!!!