Prima vizita la coafor a fiicei mele

In urma cu ceva timp am hotarat sa o duc si pe D. la coafor. Sa-i fac si ei o freza in ton cu celelalte  fetite. I-am explicat din timp unde mergem si ce se va intampla. Parea ca a inteles. Am ajuns la coafor, toata trupa: eu, ea, sotul si mezina :)). Da, nu va mirati, noi asa umblam, in familie peste tot. Copila mea a crezut ca voi sta langa ea. Socul a fost cand a vazut ca eu eram intr-o incapere si ea in alta. Noroc cu al meu sot, ca s-a dus dupa ea, si i-a explicat, ce urma sa se intample.
          
Am auzit-o strigandu-ma si i-am explicat ca nu pot merge la ea. Intr-un final, s-a imprietenit cu coafeza si au inceput sa si zambeasca. Doar ca fii-mea cum e prietenoasa s-a lipit de coafeza. A inceput sa-i placa de ea atat de mult, incat mereu era dupa ea. De ce? Pai fiindca gasca mea a hotarat sa stea dupa mine. Iar la mine, a durat ceva. Copila mea, a umblat mereu dupa coafeza si statea dupa ea o intreba, de ce face aia, dar ce ii aia, si tot asa. Pe cuvant, ca abia am asteptat sa iesim de acolo sa mai sufle saraca femeie. Dupa vreo patru ore am iesit din coafor. Adevarul e ca freza feteie mele era mult mai faina ca a mea :))). Si, timp de vreo doua saptamani, copila mi-a tot zis ca ea vrea sa meraga din nou la Andreea la coafor. Nu stiu, daca am sa o mai duc. Daca o sa o duc  cu siguranta nu o sa mai fim aranjate amandoua in acelasi timp.