Primul martisor confectionat la gradinita

La gradinita, ne-a pus sa confectionam martisoare pentru mamele noastre, din diferite materiale si mi-a placut ce martisor frumos am realizat. Am lucrat in lut si mi-a placut ce am realizat, este extrem de placut ceea ce am realizat si sunt sigura ca mamei mele i-a placut. Imi place tot ceea ce am reusit sa ii ofer si imi place ce tip frumos de martisor am realizat, lucrat in lut si pictat frumos si imi place ceea ce am realizat pentru ea.

Imi place ca am reusit sa ii fac o bucurie de ziua mamei si sunt foarte fericita de aceasta experienta pe care am avut-o. Imi place tot ceea ce am putut sa ii ofer, putina bucurie de aceasta zi splendida de martie, cand soarele rasare pe cer si apar ghioceii si imi place tot ceea ce ma leaga de ea. Cu ajutorul educatoarelor am realizat fiecare cate un martisor din ce material ne-am dorit si imi pare bine ca am reusit sa il oferim mamelor noastre pentru a fi si ele mai multumite de noi si pentru a fi incantate ca s-au chinuit sa ne faca.

Imi place tot ce am invatat in perioada gradinitei si imi place mult sa imi amintesc amintiri din acea perioada frumoasa a vietii. Sunt mereu legata de amintirea copilariei, ca fiind cea mai frumoasa perioada din viata mea. Imi place tot ce mi-a oferit copilaria si ma bucur si acum la varsta de maturitate de amintirea ei.