Vreti sa luati un patut ieftin si de calitate?

Pentru ca nu ne-am permis sa cumparam un patut bebelusi nou inca din primele zile de dupa nastere, am luat unul de la o ruda care avea un copilas mai mare si nu ii mai era necesar acest accesoriu. Nu era cine stie ce model si nu arata foarte bine, dar era stabil, curat, igienizat si ne-am facut treaba cu el. Pe masura ce micutul nostru a crescut si patul s-a uzat a trebuit sa facem si pasul cel mare si sa cumparam unul de lemn nou-nout de la un producator de incredere. Intrucat nu aveam timp si nici nu stiam de unde sa gasim patuturi mai ieftine, dar de calitate, ne-am orientat spre online.

Asa am descoperit magazinul online pentru pici Nichiduta, unde am gasit online un patut ieftin. De aici am luat un patut din lemn, pentru ca e stabil si durabil, e usor de transportat in camera, atunci cand facem curatenie, dar si in calatorii. Salteaua este foarte simplu de intretinut, este comoda pentru micut, copilul poate sari si se poate juca in voie pentru ca patutul nu-i va permite sa cada sau sa se loveasca. In plus, al nostru a avut si sistem de leganare automata, asa ca, atunci cand sotia sau eu ne plictiseam de atata leganat apasam pe un buton si copilul era leganat in continuare in timp ce noi ne faceam treburile prin casa. Faptul ca l-am luat din online ne-a adus si mai multe avantaje.

In primul rand, ni s-a spus ca-l putem returna la nevoie daca nu suntem multumiti si putem primi banii inapoi, apoi am primit consultanta specializata atunci cand am intrebat despre anumite detalii pe care nu le intelegeam.

In al doilea rand, pretul a fost unul redus, atat pentru ca articolele listate pe site proveneau direct de la producator, dar si pentru ca a existat o reducere substantiala de sezon. Pe de alta parte, dupa comanda, n-a durat decat o zi pana la primirea produsului, care ne-a fost si montat de catre cei de la firma. Acum sunt cam doi ani de cand avem patutul si suntem multumiti, totul functioneaza ca la carte, e stabil, iar micutul nostru il indrageste si nu se da dus din el toata ziulica.